FieldOps
Maximalizálja terepi útvonaltervezési és ütemezési műveleteit.
A telekommunikációs- és médiaiparban jelentős változás figyelhető meg. A kommunikáció módjának egyre jobban egy olyan környezetnek kell megfelelnie, amely nagyobb rugalmasságot és kezdeményező-készséget igényel. Jelenleg a technológiai, szolgáltató, és egyéb versenytársak jelentik a telekommunikációs vállalatok számára a legnagyobb kihívást, és ezek mellett változatlanul szükség van a rendszerek stabilitásra.
A régi és új technológiákat egyaránt alkalmazó telekommunikációs és média vállalatok a digitális fejlődés középpontjában állnak. Azonban ahhoz, hogy megfeleljenek a fogyasztói igényeknek és relevánsak maradjanak, a telekommunikációs cégeknek szükséges üzleti stratégiájuk fókuszát szolgáltatásaik rugalmasságára irányítani. Ennélfogva elengedhetetlen, hogy átmenjenek egy digitális transzformáción műveletek, architektúrák, hálózatok, és ügyfélszolgálat terén.
A GDi számottevő tapasztalattal és tudással rendelkezik a piacról, valamint partnerkapcsolatban áll multinacionális telekommunikációs vállalatokkal világszerte, így vezetve a digitalizációt és intelligens műveletek adoptálását. Átfogó vállalati Műveleti Támogató Rendszerünk (OSS) telekommunikációs hálózatokhoz magában foglal hálózati leltár menedzsmentet, ellátói szolgáltatásokat, hálózati komponens konfigurációt, meghibásodás-észlelést, -kezelést és karbantartást.
Új, agilis piaci szereplők diszruptív üzleti modellekkel. Óriás (OTT) szereplők, mint a Google, WhatsApp és Facebook újradefiniálták a felhasználói élményt mind üzenetküldésben, mind hang- és videohívásban. A hagyományos nagyvállalatoknak szükségük van az innovációra a fejlődés és versenyképesség megtartása érdekében.
Elavult rendszerek és technológiák frissítése és a kapacitás növelése annak érdekében, hogy fejlett, forradalmi technológiákkal és modern, digitális, IoT, blockchain, felhő, és mesterséges intelligenciát (AI) alkalmazó rendszerekkel lehessen integrálni őket.
A telekommunikációs és internetszolgáltató cégek szolgáltatásainak minősége és száma nőtt, de mellette a bevételek stagnálnak, az árrések pedig csökkennek. A komplex szolgáltatások kezelése, valamint a passzív és aktív hálózati komponensek karbantartása és biztosítása jelentős költségekkel jár.Képzettség hiánya, és a munka növekvő komplexitása.
A földrajzi elhelyezkedés nagyban befolyásolhatja a felhasználók hozzáférését megfelelő digitális infrastruktúrákhoz. Városi környezetben elérhetőek modern vezeték nélküli és optikai kábeles szélessávú hálózatok, míg vidéken sokkal kevésbé. A nagy sebességű, szélessávú kapcsolat költségei kihívást jelenthetnek felhőalapú megoldások alkalmazásában.
Szükséges jelentősen több összekapcsolt eszköz támogatása (pl.: ipari hálózatok, okosvárosok). Az 5G előnyei új szolgáltatásokat, hálózati működést, felhasználói élményt, és más változásokat követelnek. A virtuális valóság (VR) elterjedése igényelni fogja a sávszélesség növekedését.
A szolgáltatások számának és komplexitásának, valamint az ügyfelek elvárásainak növekedésével elengedhetetlenné vált a munkaerő leghatékonyabb kezelése, miközben minden tevékenységről valós idejű áttekintést és részleteket szükséges biztosítani.
Nagy energia-felhasználóként, és mivel az ügyfelek elvárják, hogy a fenntarthatóságot szem előtt tartva működjenek, a telekommunikációs és média vállalatoknak olyan szoftveres és felhőalapú megoldásokat kell használniuk, amelyekkel energia-hatékonyabbá válhatnak, és optimalizálhatják eszközeik és egyéb erőforrásaik felhasználását.
Az adatok védelme és biztonsága, valamint az előírásoknak való megfelelés kulcsfontosságú. A legújabb technikai és műveleti innovációkra van szükség a felhasználók által megkövetelt szintű védelméhez a teljes rendszerben, a hálózati szinttől a végfelhasználók eszközéig.
“Implementation of GDi Ensemble W4 Scheduler has helped us digitalize a set of rules that was previously stored in various tables, enabled us to improve workforce utilization and redistribute agents to more demanding tasks.”
Minja Vukelić
Fixed Access Network Operation and Process Support Manager, A1 Croatia
Termékeink a telekommunikáció és média számára megoldást jelentenek fizikai, logikai, és szolgáltatási hálózati erőforrások kezelésére, valamint munkaerő menedzsmentre. Rugalmas, méretre szabható, és integrált megoldásaink a legfrissebb technológiákat használják tervezésre és mérnöki feladatok ellátására, valamint támogatnak bármilyen hálózatot, technológiát és eszközt, egészen a legkisebb elemig.
Erősítse szervezetét a produktivitás növelésével, növelve műveleti teljesítményét, és csökkentve szolgáltatásai piacra kerülésének idejét. Növelje versenyképességét, szolgáltatásainak teljesítményét, elérhetőségét, megbízhatóságát, és ügyfelei elégedettségét.
Maximalizálja terepi útvonaltervezési és ütemezési műveleteit.
Létesítmények és erőforrások könnyed és hatékony kezelése és karbantartása
A telekommunikációs- és médiaiparban jelentős változás figyelhető meg. A kommunikáció
Ha termékekkel, szolgáltatásokkal kapcsolatos, vagy egyéb kérdése lenne forduljon hozzánk bizalommal a +36 (1) 428-8040-es telefonszámon, vagy az e-mail címen. Amennyiben már felhasználónk és segítségre lenne szüksége kérjük, írjon üzenetet a e-mail címre, ahol kollégáink felveszik Önnel a kapcsolatot.
2023 | Minden jog fenntartva | Kapcsolat | Support | Archívum | Technikai útmutatók | Adatkezelési tájékoztató | Térképgaléria | Üzletágak