Támogatás

Célzott support szolgáltatások a SIKER érdekében 

A GDi régóta elkötelezett a felhasználói közösség professzionális kiszolgálása és esetleges kérdéseik megválaszolására.

Csapatunk célja, hogy elősegítse az ügyfeleink részére nyújtott szoftvermegoldások és használatuk sikerét, gyorsan reagáljon a felhasználással kapcsolatos esetlegesen felmerült kérdések megválaszolásában.

A GDi support szolgáltatásainak legfontosabb előnyei

We provide timely and knowledgeable technical support designed to help customers deploy, start using and get value as soon as possible from GDi products and solutions.

FLEXIBLE SUPPORT PLANS

We have the support plans to suit your needs

STANDARD

  • Standard Support w/o SLA
  • 90 days or 12 months
  • Guaranteed support for qualifying GDi product during initial warranty period.
  • Renewable and extendable.

PREMIUM

  • Premium Support with SLA during working hours
  • 12 months
  • Guaranteed support service response times based on 5 levels of incident severity.
  • Delivered as support during weekdays and within working hours from Monday to Friday.

ENTERPRISE

  • Enterprise Support with SLA during non-working hours
  • 12 months
  • Guaranteed support service response times based on 5 levels of incident severity.
  • Delivered as support on a 24 hours / 7 days a week basis.

ADVANTAGE

  • Advantage option
  • 12 months or negotiated
  • For Premium and Enterprise Support users.
  • Provides for complete customization of support services.

I need more info

Please contact us with your questions about our support services