Ensemble

Facility Management

fejlett, méretreszabható komputerizált létesítménygazdálkodási (CAFM) rendszer

Létesítmények és erőforrások könnyed és hatékony kezelése és karbantartása

A GDi Ensemble for Facility Management lehetővé teszi bármilyen szervezet funkcionálásának optimalizálását az épületek, létesítmények, erőforrások, és infrastruktúra napi menedzsmentjére szolgáló legújabb szoftverek biztosításával. Mivel a középpontban az adatvezérelt döntéshozás áll, használatával növekszik a létesítmények kihasználtsága és az infrastruktúra megbízhatósága, a költségek csökkenése mellett. Magában foglal átfogó webalapú eszközöket életciklus menedzsmenthez, rutin és megelőző karbantartáshoz, valamint tér- és erőforrás-elosztáshoz.

A fejlesztés során az IoT és a legújabb szenzor technológiákat szem előtt tartva, termékünk valós idejű adatfelhasználást nyújt különböző applikációs funkciókban és üzleti folyamatokban. Ezen felül mindent biztosít a hatékony munkaerő- és munkamegrendelés menedzsmenthez: eszközöket tervezésre, előrejelzésre, tevékenységek ütemezésére, és útvonaltervezésre.

Az üzleti teljesítmény növelése

Hozzon létre, figyeljen meg, és kövessen kulcsfontosságú pénzügyi és más mutatókat üzleti teljesítményének növelése érdekében.

Az integrált Ensemble termékportfólió részeként biztosít egy központi kezelőfelületet, melynek szoftvereszközeit bármilyen eszközről el lehet érni.

A többféle rendelési opciónak köszönhetően megfelel több ipari szektorba tartozó szervezet üzleti igényeinek.

Enterprise rendszerarchitektúra

Ensemble for Facility Management - szoftverarchitektúra és rendszermodulok áttekintése

Rendszermodulok

Leltár kezelése, készletelérhetőségi adatok lekérdezése, valamint erőforrások és más entitások közti kapcsolatok meghatározása.

Betekintést nyújt minden kiadásba az ingatlan, vagy egyes erőforrások szintjén, ahol a bejegyzések lehetnek manuálisak vagy automatikusak.

Az ingatlanmenedzsment applikáció integrált része, mely lehetővé teszi bármilyen jellegű szerződés létrehozását, szerkesztését, követését, és riasztását az ingatlan szintjén.

Funkciók szerződés- és bérlet menedzsmenthez, beleértve minden hozzátartozó költséget.

Lehetővé teszi az alkalmazottak számára hibaelhárítási kérelmek benyújtását, és a megoldáshoz szükséges idő nyomon követését.

Betekintést nyújt minden aktív munkamegrendelésbe, azok aktív feladataiba, a létrehozási űrlap részleteibe, stb.

 

Feladatok automatizálása az egész munkaerő számára.

Lehetővé teszi ingatlanok adatbázisainak összekötését a földhivatalból és kataszterből származó adatokkal.

Funkciók elsősorban téri erőforrások kezelésére 2D és 3D megjelenítésben.

Segít a fogyasztási költségek követésében, és azok erőforrásokhoz való rendelésében.

A sztenderd webes applikáció mellett a GDi kínál egy mobil (natív) applikációt is Android és iOS platformokra.

Teljes betekintést nyújt erőforrásokba, tevékenységekbe, és költségekbe.

Lehetővé teszi szabályok létrehozását, melyek alapján megadott célértékek túllépése esetén automata riasztás történhet.

A felmérés lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy hozzáférjenek egy kérdőívhez, mikor elvégzik a megkezdett munkafolyamatot.

Ensemble for Facility Management | Rövid áttekintés

Rálátás a leltárra mindenkor

Erőforrások és ingatlanok helyzetének és állapotának követése

Munkaerő követése

Az alkalmazottak produktivitásának optimalizálása

Tervezett preventív karbantartás (PPM)

Az erőforrások állapotának elemzésével a karbantartás priorizálása pontos adatok alapján

Készlet kontroll

Pontos adatok a készlet szintjéről valós időben

Téri menedzsment

Épületek, vagy épületcsoportok alaprajzának és kihasználtságának optimalizálása

Ingatlanmenedzsment

Valós kép az ingatlan típusú erőforrások állapotáról, és hatékonysági mutatóiról

Kiknek ajánljuk az Ensemble for Facility Management termékeket?

Bármilyen szervezet, mely megfelelően kívánja kezelni, kihasználni, és maximalizálni létesítményeit, mint épületeit, raktárait, üzemeit, egyéb ingatlanait és tereit, profitálhat termékünkből. A menedzserek használhatják digitális eszközeinket létesítmények lehető leghatékonyabb és legproduktívabb működtetésére, így csökkentve a műveleti költségeket, minimalizálva az állásidőt, mindeközben maradéktalanul megfelelve a szabályoknak és irányelveknek.

Általános üzleti területek:

  • Turizmus-vendéglátás
  • Kis- és nagykereskedelem
  • Közigazgatás
  • Ingatlan és építkezés
  • Köz- és magánegészségügy
  • Telekommunikáció és IT
  • Gyártás
  • Közlekedési csomópontok
  • Gyógyszeripar
  • Hadsereg

CAFM
Rendszer áttekintés és előnyök

Erőforrások és eszközök kezelése

Kommunikáció javítása

Rutinfolyamatok és karbantartási munkafolyamatok automatizálása

Időmenedzsment javítása

Téri és karbantartási költségek csökkentése

Megoldásunk használatának fő üzleti előnyei

  • Karbantartás menedzsment

Az időben végzett karbantartás csökkenti az infrastruktúra tervezetlen leállásait, valamint a pótalkatrész készletet akár 50%-al.

  • A létesítmény-karbantartás standardizálása

Megbízható és hatékony folyamatok standardizálása és implementálása minden ingatlant érintve, így növelve a minőséget, és csökkentve a költségeket.

  • Üzleti erőforrások kihasználtságának növelése

A beruházások megtérülésének akár 30%-os növekedése, és az anyagi erőforrások hatékonyabb elosztása.

  • Jobb költségkontroll

Pénzügyi tervezés és pénzáramlás javítása az erőforrás-menedzsment legújabb fejlesztései által.

  • Valós idejű adatok

A döntéshozás jelentős javulása IoT és okos vezérlők használatával, valós idejű adatgyűjtéssel és adatmegfigyeléssel, mindezt egy központi adminisztrációs kezelőfelületről irányítva.

Rendelési lehetőségek

MS Azure felhő
Többfiókos felhasználás
Magán felhő
Többfiókos felhasználás
Helyszíni
Vállalati ügyfeleknek