FieldOps
Maximalizálja terepi útvonaltervezési és ütemezési műveleteit.
A kereskedelem ezelőtt még nem tapasztalt változáson megy keresztül. Az új technológiák miatt szükségessé vált a digitalizáció, és a vásárlói igények is növekedtek az online vásárlás elterjedésével. A szektorban éles verseny van, amely szükségessé teszi, hogy a szereplők hatékonyabb, optimalizált folyamatokkal dolgozzanak, és ellátási hálózatukkal átláthatóbban és összekapcsoltabban működjenek.
A szektorban jelen lévő vállalatok hálózatai többnyire nagy és jelentősen szétszórt infrastruktúrák, melyeknek már rendelkezésére állnak az IoT, okosszenzorok, valamint felhőalapú digitális eszközök, így segítve a hatékony erőforrás- és helygazdálkodást a napi műveleti mutatók valós idejű követésével, úgy mint villany- és közműköltség.
A szektorban ezen túl különféle logisztikai műveleteket kell végezni az ellátási láncban a termékválogatástól kezdve a raktározáson át a szállítás és átadásig. A legújabb technológiákat, úgy mint okoseszközök és kezelőfelületek, mobiladat-kommunikáció, az Ensemble termékeinkkel használva lehetőség nyílik valós idejű követésre, útvonaltervezésre, és munkaütemezésre, stb., ezzel segítve egy digitális ellátási hálózatra (DSN) való átállást, amely valós idejű adatokat használ, jobb együttműködést tesz lehetővé, és átláthatóbb.
Ezen felül ajánlunk egy számítógépesített karbantartás-menedzsment rendszert (CMMS) melynek központi funkciói magukban foglalnak erőforrás-követést lokációs adatokkal, digitális iker létrehozást, és 3D modellezést. Modulok segítik a megelőző karbantartást és előrejelzést, munkaerő/munkarend menedzsmentet automatizált ütemezéssel és tervezéssel. Eredményül gyorsabb, okosabb, és hatékonyabb folyamatai lesznek, az összekapcsoltság és kommunikáció javulása mellett. Azonnal hozzáférhet értékes kimutatásokhoz, hogy meg tudja hozni a megfelelő döntéseket vállalkozásának energizálásához.
Ahogy a vásárlók egyre több vásárlást végeznek online, a kereskedőknek gyorsan meg kell változtatniuk, hogy hogyan forgalmazzák termékeiket és érik el ügyfeleiket.
Éles verseny, általában csekély árrésekkel, mely szükségessé teszi az innovációt annak érdekében, hogy a vállalat versenyképes maradjon. Sok kisebb, agilis szereplő jelent meg a piacon.
A vásárlói igények magasabbak, mint valaha. A vállalatoknak ügyfél-orientáltabbá kell válniuk, és dolgozniuk kell azon, hogy személyre szabott élményt nyújtsanak egy omnichannel környezetben.
Sok új forrásból származó adat hatékony felhasználása. Erre nem csak a változó vásárlói környezet előrejelzése miatt van szükség, hanem a belső műveletek és folyamatok jobb megértése miatt is.
A hagyományos lineáris ellátási láncokban hatékonysági problémák vannak minden állomáson, például gyenge transzparencia a két végpont között. Valós idejű információcsere hiánya beszállítók, partnerek, és vásárlók között.
A kereskedőknek elengedhetetlen a mesterséges intelligencia, IoT, adatelemző, és más technológiák hatékony használata, így támogatva a műveleti tevékenységeket, mint munkaerő menedzsment, és erőforrás-kezelés.
Digitalizációs igény alkalmazottak és külső vállalkozók hatékony kezelésére rendszerben. Létfontosságú a munkafolyamatok javítása automatizálással, és a hatékonyság növelésének támogatása.
A raktározás magas kezelési, műveleti, és karbantartási költségei.
Termékeink a kereskedelem számára magukban foglalnak átfogó létesítmény kezelést, erőforrás életciklus és munkaerő menedzsmentet egy helyen. Rugalmas, méretre szabható, és integrált megoldásaink a legfrissebb technológiákat használják események és erőforrások átláthatóságának növelésére, valamint a produktivitás és hatékonyság javítására.
Könnyű integrálhatóság más, releváns rendszerekhez az ön struktúrájában, így például pénzügyhöz, raktározáshoz, ERP rendszerekhez, vagy megbízhatóság-központú karbantartási (RCM) programokhoz. Növelje versenyképességét, szolgáltatásainak teljesítményét, elérhetőségét, megbízhatóságát, és ügyfelei elégedettségét.
Maximalizálja terepi útvonaltervezési és ütemezési műveleteit.
Létesítmények és erőforrások könnyed és hatékony kezelése és karbantartása
Ha termékekkel, szolgáltatásokkal kapcsolatos, vagy egyéb kérdése lenne forduljon hozzánk bizalommal a +36 (1) 428-8040-es telefonszámon, vagy az e-mail címen. Amennyiben már felhasználónk és segítségre lenne szüksége kérjük, írjon üzenetet a e-mail címre, ahol kollégáink felveszik Önnel a kapcsolatot.
2023 | Minden jog fenntartva | Kapcsolat | Support | Archívum | Technikai útmutatók | Adatkezelési tájékoztató | Térképgaléria | Üzletágak