Facility Management
Létesítmények és erőforrások könnyed és hatékony kezelése és karbantartása
A turizmus és vendéglátás piaca erősen fragmentált, olyan alszektorokkal, mint szállítás, szállás, éttermek és felszolgálás, személyes és specializált szolgáltatások, melyek mind különböző kihívásokkal és lehetőségekkel rendelkeznek. Ezen felül magába foglal szerteágazó és komplex földrajzi alszektorokat, melyek különböző kihívásokat jelentenek városi, vidéki, vagy sziget jellegű turisztikai célpontokban. Továbbá a jelenlegi COVID-19 járvány újabb kihívások elé állítja a szektort.
A digitalizáció már eddig is komoly változásokat hozott ebbe a szektorba az ügyfelek részéről, online foglalási és értékelő platformok formájában. De a turisztikai szereplőkre, főként a kis- és közepes méretű vállalkozásokra (SME-k) alacsony szintű digitalizáció jellemző.
Ugyanakkor a versenyképesség megőrzése végett minden turisztikai vállalkozásnak folytatnia kell a digitalizációs folyamatot a lehető leginkább költséghatékony módon. Ezen szükségletek kielégítésére most a szereplők rendelkezésére áll a GDi széleskörű tapasztalata a digitális technológiák különböző szektorokban történő implementálásában. A GDi Ensemble digitális eszközeit használva elérhetnek több intuitív, használatra kész, geo-alapú piaci (COTS) terméket erőforrás kezelésre, ingatlan karbantartásra, és átfogó munkaerő/munkarend menedzsmentre. Az Ensemble termékek implementálása nem csak a legújabb digitális eszközök használatát jelenti, hanem magában foglal átfogó betanítást minden szoftverünkre, valamint teljes partneri szolgáltatást és terméktámogatást új, optimalizált és automatizált üzleti folyamataihoz.
Erősen kompetitív szezonális piac, mely könnyen megzavarható új innovációkkal. Az értékelő és foglalási platformok megnövekedett piaci erőhöz jutottak. A piaci szereplők kénytelenek a legújabb digitális eszközöket alkalmazni versenyképességük megőrzése érdekében.
A szervezeteknek nem mindig állnak rendelkezésére a szükséges technikai erőforrások, és munkaerejük nem feltétlenül képzett a digitális eszközök használatában. Az alkalmazottak betanításához szükséges idő akadályt jelenthet a digitalizációban.
A szektor általában konzervatívabb új technológiák implementálásában, ha a haszon nem azonnal érzékelhető, és a meglévő rendszerek elégségesen működőnek tűnnek. A vállalkozások a digitalizációval kapcsolatos lehetőségeket rövidtávú piaci előnyként látják.
Minden vállalkozásnak, beleértve a szállodákat és üdülőláncokat, garantálnia kell a magas technikai sztenderdeket és a megbízhatóságot. Digitális eszközeiknek, főként a felhő-alapú eszközöknek, a legerősebb adatvédelemmel kell rendelkezniük.
Az új digitális technológiák implementálásának költségét nem ellensúlyozzák azonnal az általuk elérhető előnyök. A vállalkozásoknak nem feltétlenül áll rendelkezésére megfelelő anyagi erőforrás, és nem mindig tudják, hogy honnan juthatnának támogatáshoz.
A földrajzi elhelyezkedés nagyban befolyásolhatja a vállalkozások hozzáférését megfelelő digitális infrastruktúrákhoz. Városi környezetben elérhetőek modern vezeték nélküli és optikai kábeles szélessávú hálózatok, míg vidéken sokkal kevésbé. A nagy sebességű, szélessávú kapcsolat költségei kihívást jelenthetnek felhőalapú megoldások alkalmazásában.
Pénzügyi termékeink megoldásokat kínálnak erőforrás kezelésre, automatizált ütemezésre és tervezésre, valamint munkaerő menedzsmentre egy helyen. Rugalmas, biztonságos, méretre szabható, és integrált megoldásaink a legfrissebb technológiákat használják automatikus elosztásra és erőforrás ütemezésre. Ide tartozik még a valós idejű eszköz követés, geolokáció menedzsment, és valós idejű katasztrófa-előrejelzés és kezelés.
Könnyű integrálhatóság más releváns rendszerekhez az ön IT rendszerén, beleértve pénzügyi és vállalatirányítási rendszerét, valamint külső vállalkozókat. Növelje versenyképességét, szállítási idejét, szolgáltatásainak minőségét, elérhetőségét, megbízhatóságát és ügyfelei elégedettségét.
Létesítmények és erőforrások könnyed és hatékony kezelése és karbantartása
Ha termékekkel, szolgáltatásokkal kapcsolatos, vagy egyéb kérdése lenne forduljon hozzánk bizalommal a +36 (1) 428-8040-es telefonszámon, vagy az e-mail címen. Amennyiben már felhasználónk és segítségre lenne szüksége kérjük, írjon üzenetet a e-mail címre, ahol kollégáink felveszik Önnel a kapcsolatot.
2023 | Minden jog fenntartva | Kapcsolat | Support | Archívum | Technikai útmutatók | Adatkezelési tájékoztató | Térképgaléria | Üzletágak