A beruházások megtérülésének maximalizálása hatékony erőforrás menedzsmenttel
A GDi Ensemble A3 egy olyan vállalati erőforrás menedzsment (EAM) szoftver, mely lehetővé teszi erőforrás-kezelési műveleteinek digitalizálását és optimalizálását, így növelve hatékonyságát és csökkentve költségeit.
Az erőforrásokhoz kapcsolódó folyamatok modellálása a megbízható valós idejű információ megszerzési költségének megszűntetésére. A szoftverben az összes erőforrás digitális ikre reprezentálva van egy igazságponttal, bármekkora IT rendszerben.
Az ERP bővítményekkel szemben, melyek drága és időigényes személyre szabást igényelnek, a GDi Ensemble A3 rengeteg könnyen és gyorsan használható egyéni megoldást ajánl, melyek könnyedén integrálhatók más rendszerekkel az ön IT rendszerén, beleértve pénzügyi, raktározási, és ERP rendszereit.
Erőforrás | Elszámolás | Cselekvés
Kezelje erőforrásait könnyedén a GDi Ensemble A3 segítségével.
Jusson naprakész információhoz erőforrásai állapotáról, helyzetéről, és a hozzájuk kapcsolódó műveletekről. Vegye számba a felmerülő költségeket, és cselekedjen amikor és ahol szükséges.
Az Ön Vállalati Erőforrás Menedzsment (EAM) Applikációja
Központi termékmodulok
Erőforrás leltár
Karbantartás menedzsment
Tér menedzsment
Mérőóra menedzsment
Bérlet menedzsment
Erőforrás típusok
Épületek és belső terek
Üzemek és gépek
Földterület
Rendszerek
Alkatrészek és eszközök
Járműflották
Megoldásunk használatának főbb előnyei
Ensemble A3 - kinek ajánljuk?
Az Ensemble A3 teljesen integrálva van az Ensemble W4 munkaerő menedzsment megoldással.
Növelje vállalati folyamatainak hatékonyságát az Ensemble W4 utasítás- és időkezelő, valamint ütemező funkcióinak az erőforrás menedzsment műveleteibe való integrálásával.
Válaszkész | Intuitív | Könnyen használható
Rendelési lehetőségek
Növelje a termelékenységet, az üzemeltetési teljesítményt és gyorsítsa a piacra lépés idejét.
A GDi Ensemble W4 egy web- és mobilalkalmazásokból álló munkaerő-menedzsment (workforce-management) szoftver, amely lehetővé teszi a különböző iparágak szervezetei számára a munkafolyamatok és a kapcsolódó erőforrások hatékony tervezését, előrejelzését és ütemezését.
Biztosítja a megrendelések, a munkaerő és a folyamatok áttekintését, kezelését minden minden munkaszakaszban, akár több részlegen, különféle munkakörülmények között.
Megoldásunk valós időben teszi lehetővé az egyes munafolyamatok előrehaladásának folyamatos nyomon követését.
Ki? | Mit? | Mikor? | Hol?
A GDi Ensemble W4 segítségével gyorsan megkapja a „teljes képet”.
Egyeztesse a képességeket a feladatokkal, érkezzen meg a megfelelő ügyfélhez a megfelelő időben, a megfelelő helyre az optimális szolgáltatás érdekében.
Az Ön munkaerő-gazdálkodási alkalmazása
Megoldásunk használatának legfontosabb üzleti előnyei
Erőforrások hasznosításának átláthatósága, minőség, átfogó hatékonyság.
Szabályozási megfelelés biztosítása és üzleti kockázatok csökkentése.
Az átlátható működés a hatékonyság és a versenyképesség egyik kulcsa. Segítünk ennek elérésében.
Az átlátható működés a hatékonyság és a versenyképesség egyik kulcsa. Segítünk ennek elérésében.
Integráció az IoT érzékelőkkel a valósidejű terepi követés biztosítására.
Ensemble W4 | Áttekintés
Munkafolyamatok kezelése
Létrehozás, feladatkezelés, követés és elemzés.
Erőforrások időgazdálkodása
Dolgozók, részletek, csapatok, egyéb erőforrások.
Optimalizálás ütemezése
Automatizált ütemezés, útvonalszámítás, logisztika.
Munkafolyamatok modellezése
Munkafolyamatok előrehaladásának követése, események és értesítések konfigurálása.
Időre és munkára vonatkozó beszámolók
Folyamat, integráció, egyszerű konfigurálás.
Központi adminisztráció
Az összes tevékenység könnyű elérése, megtekintése és koordinálása egyetlen alkalmazásban.
Az ipar által igazolt megoldás
Ensemble W4 Scheduler
Automatizált diszépcseri funkció
Ütemezési API
Dinamikus hozzárenderlés
Valós idejű értesítések
Automatizált diszpécseri funkció
Készségek, régió, rendelkezésre állás, aktuális hely és csapat kapacitása szerinti szűrés.
Csökkenti a szükséges időt és költségeket. Konfigurálhatja az ütemezési paramétereket és igény szerint optimalizálhatja a folyamatokat.
Dinamikus hozzárendelés
Gyors és könnyű feladatlista-kezelés, szűrő, részletek előnézet és erőforrás-időterv áttekintés. Feladatok áthúzása a kívánt területre, csúsztatás vagy szerkesztés.
Saját szabályok, készségek, paraméterek létrehozása, hogy az ütemező dinamikusan tudja létrehozni az Önnek leginkább megfelelő feladatbeosztást.
Ütemezési API
CRM, építés, hibakeresés, naptárkezelés külső rendszerekben.
Automatikus időkeret és helyszíni munkaerő javaslatok az időkeretek lefoglalásával.
Valós idejű értesítések
Ütemezés és értesítések az Ön íróasztalánál vagy az úton. Vonalkód-leolvasóval és aláírással együtt.
Értesítés a veszélybe került, a visszautasított feladatokról vagy a szabadságkérelmekről.
Töltse le a mobilalkalmazást
Az Ensemble W4 - kinek való?
A bármilyen típusú üzleti folyamat/munkautasítás és feladat támogatására kialakított Ensemble W4 rendkívül rugalmas, felhasználható többféle környezetben, iparágban, üzleti szektorban, állami és kormányszerveknél, ideértve a következőket:
Alkalmazási lehetőségek
A teljeskörű járműflotta-kezelési megoldás.
A GDi Ensemble Fleet szoftvere képessé teszi a felhasználót mobil eszközflottájának, köztük személyautók, teherautók, gépek, vízijárművek, személyek vagy áruk kezelésére és felügyeletére. A járművek telemetriai adatainak valós idejű gyűjtésével nemcsak a jármű pozíciójáról, állapotáról és egyéb paramétereiről ad tájékoztatást, de tud a vezető által végrehajtott műveletekről is. Bármely flotta kihasználtságának növeléséhez, üzemelési költségeinek csökkentéséhez, ezzel egyidejűleg rendelkezésre állásának fokozásához eszközt biztosít. A flottával összefüggő, központilag kezelt költségek lehetőséget nyújtanak a költségek optimalizálására és rendezésére, a hatékony beszerzési és karbantartási folyamatok érdekében.
A széles körű rendelkezésre állási és integrációs lehetőségeket nyújtó felhőalapú megoldás rendkívül jól skálázható, minden típusú és méretű társaságnak a legjobb megoldást nyújtja.
Javítson a flotta optimalizálásán és csökkentse üzemelési költségeit.
Valós idejű követést, útvonaltervezést, munkaütemezést és a karbantartás megszervezését is magába foglaló átfogó flottakezelési rendszer.
Az Ön flottakezelési alkalmazása
Termékmodulok és funkciók
Biztonságos
TLS/SSL titkosítással. Biztonságos többszerepes / felhasználós alkalmazás. Szerepek előjogain alapuló alkalmazáselérés.
Web
Több böngésző támogatása.
Andriod
Apple iOS
Biztonságos
TLS/SSL titkosítással. Biztonságos többszerepes / felhasználós alkalmazás. Szerepek előjogain alapuló alkalmazáselérés.
Web
Több böngésző támogatása.
Andriod
Apple iOS
Megoldásunk használatának legfontosabb üzleti előnyei
- Üzemanyagfogyasztás.
- Munkaidő.
- Kevesebb állásidő.
- Hatékony járműhasználat.
Ensemble Fleet - kinek való?
Olyan üzleti felhasználók számára készült, akiknek magas elvárásaik vannak a helymeghatározási pontosság tekintetében, valamint a teljes flottájuk költségeinek ellenőrzésére és optimalizálására vonatkozó átfogó jelentési funkciókra.
A flottával kapcsolatos összes adat adminisztrációja
Eszközadatok
Points-of-interest
Járművezetők és munkaidő-nyilvántartás
Járművezetők és eszközök csoportosítása a szervezeti struktúrán belül
POI csoportok és kategóriák
Felhasználók és felhasználói jogok
Designed for existing users of GDi Ensemble Fleet solution.
Selectable basemaps include: OpenStreetMap, National Geographic, satellite imagery, dark / light canvas.
Easily view vehicle location, vehicle details. Set and monitor alerts.
When you are out and about, GDi Ensemble Fleet APP gives you the ability to determine the location of your vehicles.
Using both street and satellite basemaps, the application gives you the ability to visualise both the real-time and historical location of your vehicles.
The vehicle monitoring feature allows you to monitor any vehicle, access its details and to set up an alert if, for example, a vehicle enters or exits a pre-defined geo-zone, drives faster than allowed, or drives beyond permitted working hours.
Töltse le a mobilalkalmazást
Alkalmazási lehetőségek
Ensemble
FieldOps
Tervező, ütemező, és útvonaltervező szoftver hatékony terepmunkához
Maximalizálja terepi útvonaltervezési és ütemezési műveleteit.
A Gdi Ensemble FieldOps egy teljeskörű megoldás a logisztikai feladatokban felmerülő komplex útvonaltervezési és ütemezési problémákra. Segít minimalizálni a műveleti költségeket, maximalizálni a produktivitást, és javítani az ügyfélélményt. A befektetés gyors és jelentős megtérülését nyújtja bármilyen méretű terepmunka esetén, így ideális logisztikai és útvonaltervezési feladatok ellátására bármilyen típusú szervezet számára.
A hatékony tervezés elengedhetetlen a logisztikai műveletekben, melyek egyre komplexebbé válnak az évek során. A folyton növekvő költségek nyomására, az olyan területeken, mint a véghasználóhoz történő szállítás, terepi karbantartás és karbantartási munkák ütemezése, vagy a lekérhető szolgáltatások aktiválása, meglehetősen nehézzé vagy lehetetlenné vált az optimalizálás és kezelés egy dedikált IT megoldás nélkül.
Az Ensemble termékportfólió részeként a GDi kifejlesztett egy teljeskörű megoldást, amely egyszerre rugalmas és méretre szabható. A legújabb technológiákat használva valós idejű vizualizációt biztosít a folyamatban levő műveletekről, megnövekedett hatékonyságról és produktivitásról. Az összefoglaló és személyre szabható jelentéseknek köszönhetően lehetőség nyílik a műveleti teljesítmény áttekintésére, potenciális költségcsökkentések felismerésére, valamint a legjobb üzleti döntések meghozására.
Meghatározás | Tervezés | Útvonal-előkészítés | Optimalizálás
Érjen el jelentős javulást a logisztikai és terepműveletek tervezési, kivitelezési, és megfigyelési folyamataiban. Növelje terepi csapatainak kihasználtságát, csökkentse járművei fogyasztását, az adminisztrációs feladatokat, és üzemanyag-költségeit, ezzel hozzájárulva az ügyfelei elvárásainak túllépéséhez és az SLA-nak való megfeleléshez.
Enterprise rendszer modulok
környezeti áttekintés és fő rendszer modulok
Az összes jelenleg aktív munkafolyamat, aktív és teljesített feladatok, munkafolyamat részletek, űrlap létrehozás, és egyebek megtekintése.
Automatikus feladatütemezés az összes munkaerő számára.
Részletes útvonal áttekintés és útvonal statisztikák bármilyen meghatározott idősávra.
Információ a járművek jelenlegi helyzetéről és állapotáról, teljes telemetriával, jármű adatokkal, stb. Valós idejű részletek és áttekintés a teljes flottáról.
Szabályok létrehozása és kezelése, valamint paraméterek célértékeinek meghatározása, amelyek túllépése esetén automata riasztó aktiválódik.
Sztenderd vagy személyre szabott jelentések, melyek gyorsítják a logisztikai tervezési folyamatokat, és lehetőséget nyújtanak pontos, adatvezérelt üzleti döntések meghozatalára.
A sztenderd webes applikáción túl a GDi kínál egy mobil (natív) applikációt Android és iOS platformokra.
Ensemble FieldOps / Rövid áttekintés
Intelligens ütemezés és automatikus indítás
Optimalizáció és automatikus intelligens ütemezés- és indítás tervezése.
Valós idejű jármű- és erőforrás követés
Flotta, eszközök, és munkások követése valós időben, egész nap.
Alkalmazotti munkafolyamatok optimalizációja
Az alkalmazottak produktivitásának optimalizálása. Több paraméter használata, úgy mint képzettség, régió, és elérhetőség.
Intelligens útvonaltervezés
Kézbesítési útvonalak optimalizálása, tervezése, és létrehozása a legrövidebb időn belül.
Munkafolyamat modellálás
Folyamat modellálás, munkafolyamat konfiguráció, esemény- és értesítés konfiguráció.
Kiknek ajánljuk az Ensemble FieldOps termékeket?
Termékeink olyan piaci szereplők számára lettek kifejlesztve, akik a termékek és szolgáltatások leggyorsabb szállítását, valamint a munkaerő, termékek, járműflották, útvonalak, és munkaütemezés magas precíziójú tervezési és menedzsment tevékenységeit igénylik. Ezen kívül ideális lehet olyan terepmunka- vagy karbantartás menedzsereknek, akik a termékek szállításában, telepítésében, karbantartásában vagy javításában vesznek részt a szolgáltatás szintű megállapodás (SLA) teljesítése érdekében.
Tipikus üzleti területek:
Megoldásunk használatának főbb üzleti előnyei
Manuális és kevésbé hatékony módszerek lecserélése olyanokra, amelyek a legújabb technológiákat használják optimalizációra a logisztikai folyamatokban.
A legfrissebb szenzor technológia és IoT használata biztosítja a műveletek valós idejű átláthatóságát, beleértve járművek, eszközök, erőforrások, és munkafolyamatok követését. Az információ könnyedén megosztható bárkivel, bármilyen eszközön.
Termékek és szolgáltatások átadásának javítása, valamint visszamondás és újratervezés könnyű kezelése, az ügyfelek elvárásainak túllépéséhez.
Az üzleti bevétel maximalizálása a tervezés optimalizációja és az erőforrás-elosztási, munkaütemezési, valamint szállítási folyamatok automatizációja által. A műveleti költségek így csökkennek, a bevétel pedig növekszik.
A munkafeladatok, útvonalak, és más napi logisztikai műveletek tervezésére szánt idő csökkenésével lehetőség nyílik a vállalati erőforrások hatékonyabb kihasználására, ami így kevesebb hibát, és az állásidő csökkenését hozza magával.
Rendelési lehetőségek
Többfiókos felhasználás
Többfiókos felhasználás
Vállalati ügyfeleknek
Okos adatok erőforrások és műveletek kezeléséhez
A GDi Ensemble Atlas olyan 2D és 3D térinformatikai termékek gyűjteménye, melyek a legfrissebb technológiákkal és rögzítési technikákkal támogatják okos digitális applikációk és eszközök használatát.
Az összes begyűjtött adat a legfejlettebb szoftverplatformokkal kerül feldolgozásra, így biztosítva a lehető legjobb minőségű termékeket, melyek több iparág különböző igényeit képesek kielégíteni.
Az Ensemble Atlas termékek könnyedén integrálhatóak más termékekkel az Ensemble portfólión belül, vagy akár külső applikációkkal és folyamatokkal is, a végfelhasználó igényeitől függően. Ha a legjobb minőségű téri adatokra van szüksége, az Ensemble Atlas termékek rendelkezésére állnak.
A ma és a holnap igényeire szabva
A legújabb digitális adatkezelő termékek többféle applikációhoz, melyekre szükség van okos városfejlesztéshez, erőforrás életciklus menedzsmenthez, ellenőrzési és karbantartási feladatokhoz, megfigyeléshez, előrejelzéshez, és tervezéshez.
Integrálja munkafolyamataiba a gyorsabb és hatékonyabb üzleti folyamatok eléréséhez.
Adatforrások
Ortofotográfia
- Műholdak
- Légi képalkotás
- Drónok
Magassági modellek
- Digitális domborzati modell
- Digitális felszíni modell
- Pont felhő
Tér / objektumok
- 2D alaprajzok
- 3D modellek
- BIM
- Beltéri feltérképezés
Multimédia
- 360° videófelvétel
- VR (virtuális valóság) felvételek
Ensemble Atlas épületinformációs modell (BIM)
Adatok integrálása
Adatok integrációja különböző forrásokból:
Adatok felhasználása
Stratégiai és téri tervezés
Városi klíma modellezés
Napenergia potenciál meghatározás
Földkezelés
Térfogat mérés
Biztosítási kockázat felmérés
Erőforrás menedzsment
Vészhelyzet és krízis menedzsment
Kiknek ajánljuk az Ensemble Atlas termékeket?
Ügyfeleink különböző országokat és iparágakat képviselnek, beleértve jelentős telekommunikációs vállalatokat, helyi és nemzeti kormányzati szerveket, közmű- és szállítmányozási szolgáltatókat, valamint navigációs rendszereket forgalmazó cégeket és rendszer integrálókat.
Főbb jellemzők
Részletes és pontos adatok gyűjtése várostervezéshez és hatékonyabb földkezeléshez.
Városok, épületek, és erőforrások precíz digitális reprezentációjának kihasználása. Létrehozás, elemzés, vizualizáció, és kommunikáció akár 2D, akár 3D alapon.
Téri adatok használata napenergiai erőművek helyszínének és működtetésének tervezéséhez.
Beltéri és kültéri infrastruktúra modellezés a hatékony erőforrás menedzsment támogatására.
A természeti környezetben bekövetkező változások követése és detektálása, valamint a természeti erőforrásokra gyakorolt hatások felmérése.
Jelentős rugalmasság érhető el az Ensemble Atlas termékek más Ensemble termékekkel, vagy harmadik fél által biztosított megoldásokkal együtt történő használatával.
Megoldásunk használatának főbb üzleti előnyei
A felhasználók számára egy egyszerű és intuitív módot biztosít minden erőforrás és művelet kezelésére és reprezentálására, a helyszín és a környezethez való kapcsolatok alapján.
Rendelési lehetőségek
Ensemble
Facility Management
fejlett, méretreszabható komputerizált létesítménygazdálkodási (CAFM) rendszer
Létesítmények és erőforrások könnyed és hatékony kezelése és karbantartása
A GDi Ensemble for Facility Management lehetővé teszi bármilyen szervezet funkcionálásának optimalizálását az épületek, létesítmények, erőforrások, és infrastruktúra napi menedzsmentjére szolgáló legújabb szoftverek biztosításával. Mivel a középpontban az adatvezérelt döntéshozás áll, használatával növekszik a létesítmények kihasználtsága és az infrastruktúra megbízhatósága, a költségek csökkenése mellett. Magában foglal átfogó webalapú eszközöket életciklus menedzsmenthez, rutin és megelőző karbantartáshoz, valamint tér- és erőforrás-elosztáshoz.
A fejlesztés során az IoT és a legújabb szenzor technológiákat szem előtt tartva, termékünk valós idejű adatfelhasználást nyújt különböző applikációs funkciókban és üzleti folyamatokban. Ezen felül mindent biztosít a hatékony munkaerő- és munkamegrendelés menedzsmenthez: eszközöket tervezésre, előrejelzésre, tevékenységek ütemezésére, és útvonaltervezésre.
Az üzleti teljesítmény növelése
Hozzon létre, figyeljen meg, és kövessen kulcsfontosságú pénzügyi és más mutatókat üzleti teljesítményének növelése érdekében.
Az integrált Ensemble termékportfólió részeként biztosít egy központi kezelőfelületet, melynek szoftvereszközeit bármilyen eszközről el lehet érni.
A többféle rendelési opciónak köszönhetően megfelel több ipari szektorba tartozó szervezet üzleti igényeinek.
Enterprise rendszerarchitektúra
Rendszermodulok
Leltár kezelése, készletelérhetőségi adatok lekérdezése, valamint erőforrások és más entitások közti kapcsolatok meghatározása.
Betekintést nyújt minden kiadásba az ingatlan, vagy egyes erőforrások szintjén, ahol a bejegyzések lehetnek manuálisak vagy automatikusak.
Az ingatlanmenedzsment applikáció integrált része, mely lehetővé teszi bármilyen jellegű szerződés létrehozását, szerkesztését, követését, és riasztását az ingatlan szintjén.
Funkciók szerződés- és bérlet menedzsmenthez, beleértve minden hozzátartozó költséget.
Lehetővé teszi az alkalmazottak számára hibaelhárítási kérelmek benyújtását, és a megoldáshoz szükséges idő nyomon követését.
Betekintést nyújt minden aktív munkamegrendelésbe, azok aktív feladataiba, a létrehozási űrlap részleteibe, stb.
Feladatok automatizálása az egész munkaerő számára.
Lehetővé teszi ingatlanok adatbázisainak összekötését a földhivatalból és kataszterből származó adatokkal.
Funkciók elsősorban téri erőforrások kezelésére 2D és 3D megjelenítésben.
Segít a fogyasztási költségek követésében, és azok erőforrásokhoz való rendelésében.
A sztenderd webes applikáció mellett a GDi kínál egy mobil (natív) applikációt is Android és iOS platformokra.
Teljes betekintést nyújt erőforrásokba, tevékenységekbe, és költségekbe.
Lehetővé teszi szabályok létrehozását, melyek alapján megadott célértékek túllépése esetén automata riasztás történhet.
A felmérés lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy hozzáférjenek egy kérdőívhez, mikor elvégzik a megkezdett munkafolyamatot.
Ensemble for Facility Management | Rövid áttekintés
Rálátás a leltárra mindenkor
Erőforrások és ingatlanok helyzetének és állapotának követése
Munkaerő követése
Az alkalmazottak produktivitásának optimalizálása
Tervezett preventív karbantartás (PPM)
Az erőforrások állapotának elemzésével a karbantartás priorizálása pontos adatok alapján
Készlet kontroll
Pontos adatok a készlet szintjéről valós időben
Téri menedzsment
Épületek, vagy épületcsoportok alaprajzának és kihasználtságának optimalizálása
Ingatlanmenedzsment
Valós kép az ingatlan típusú erőforrások állapotáról, és hatékonysági mutatóiról
Kiknek ajánljuk az Ensemble for Facility Management termékeket?
Bármilyen szervezet, mely megfelelően kívánja kezelni, kihasználni, és maximalizálni létesítményeit, mint épületeit, raktárait, üzemeit, egyéb ingatlanait és tereit, profitálhat termékünkből. A menedzserek használhatják digitális eszközeinket létesítmények lehető leghatékonyabb és legproduktívabb működtetésére, így csökkentve a műveleti költségeket, minimalizálva az állásidőt, mindeközben maradéktalanul megfelelve a szabályoknak és irányelveknek.
Általános üzleti területek:
CAFM
Rendszer áttekintés és előnyök
Erőforrások és eszközök kezelése
Kommunikáció javítása
Rutinfolyamatok és karbantartási munkafolyamatok automatizálása
Időmenedzsment javítása
Téri és karbantartási költségek csökkentése
Megoldásunk használatának fő üzleti előnyei
Az időben végzett karbantartás csökkenti az infrastruktúra tervezetlen leállásait, valamint a pótalkatrész készletet akár 50%-al.
Megbízható és hatékony folyamatok standardizálása és implementálása minden ingatlant érintve, így növelve a minőséget, és csökkentve a költségeket.
A beruházások megtérülésének akár 30%-os növekedése, és az anyagi erőforrások hatékonyabb elosztása.
Pénzügyi tervezés és pénzáramlás javítása az erőforrás-menedzsment legújabb fejlesztései által.
A döntéshozás jelentős javulása IoT és okos vezérlők használatával, valós idejű adatgyűjtéssel és adatmegfigyeléssel, mindezt egy központi adminisztrációs kezelőfelületről irányítva.
Rendelési lehetőségek
Platform webes térinformatikai rendszer (GIS) applikációk létrehozásához.
A GDi Ensemble Smart Portal applikáció lehetővé teszi a felhasználók számára fejlett GIS applikációk egyszerű létrehozását bármilyen nemű programozói ismeretek nélkül.
Az egyszerű és intuitív kezelőfelületnek köszönhetően, melyen widgetek formájában előre definiált eszközök és funkciók érhetőek el, lehetőség nyílik néhány perc alatt egy egyedi webes GIS applikációt létrehozni, mely akár olyan funkciókkal is rendelkezhet, mint adatszerkesztés és geometriai hálózat analízis.
Létrehozás után az applikáció könnyedén módosítható vagy felülírható. Minden konfigurálható változtatás valós időben látható az applikáción belül.
Applikációnk teljes mértékben megfelel a Nyílt Térinformatikai Konzorcium (OGC) által megjelölt sztenderdeknek.
Vizualizálja földrajzi adatait egyszerűen
Az Ensemble Smart Portal segítségével a téri adatok felvétele, tárolása, elemzése, kezelése, és bemutatása gyors és egyszerű.
Szerezzen mélyebb betekintést helyadatok segítségével, hogy a problémákat azonosítsa, és azokra megoldásokat találjon.
Központi termékkomponensek
Konfiguráció
Felhasználókezelő
Víziók
Terepi Eszközök
Főbb jellemzők
Lehetővé teszi a felhasználók számára webes GIS gyors és egyszerű létrehozását a szervezetükön belül, akár a saját infrastruktúrájukat, akár a GDi felhőt használva.
A Visios segítségével létrehozott applikációk bármilyen típusú eszközön működnek – asztali számítógépen, laptopon, tableten, és okostelefonon.
Intuitív / egyszerű webes felhasználói felület.
Létrehozhatóak olyan webes GIS applikációk, melyek hibátlanul működnek mindössze néhány, de akár több ezer felhasználó esetén is.
Segítségükkel a vállalati kollaboráció, információ-áramlás, és a GIS tartalmak szerkesztésének jelentős javulása érhető el.
Jogosultságok megtekintése és módosítása bármilyen szinten
Tulajdonságszűrők a felhasználói szinten.
Téri szűrők a felhasználói szinten.
Az Esri ArcGIS platform segítségével létrehozva
Konfiguráció
Az előre meghatározott eszközök mindössze a paraméterek bevitelét igénylik. Ezek az eszközök widgetek formájában vannak megjelenítve. Jelenleg több, mint 30 widget érhető el.
A végfelhasználóknak történő átadás előtt könnyedén tesztelhető a Visios applikáció elrendezése és funkcionalitása.
A Visios webes GIS konfigurációja során egy mobil Android GIS applikáció is automatikusan létrejön, mely a terepen történő adatgyűjtésben segít.
A Konfiguráció komponens kizárólag a Felhasználókezelő applikációból érhető el, így biztosítva, hogy a Visios applikációt csakis arra jogosult felhasználók által lehessen konfigurálni - pl.: a GDi Smart Portal adminisztrátor által.
Felhasználókezelő
Könnyedén adminisztrálható és megtekinthető:
Kliensek – Adatszám és licenc szint Visios applikáció.
Visios applikációk – alapvető információk a Visios applikációkról.
Felhasználók – alapvető információk a felhasználókról és szerepekről.
Jogosultságok – a megengedett adatműveletek adatai.
Szerepek – az egyes Visios applikációkhoz rendelt jogosultsági csoportok.
Adatszűrők – az egyes felhasználókhoz rendelt tulajdonság- és téri szűrők.
Naplók és használati kimutatások – felhasználói tevékenységek követése (hozzáférés a Visios applikációhoz, kilépés, adatok hozzáadása, módosítása vagy törlése…). Teljes jelentés generációja.
A Felhasználókezelő képes a GDi Identitásbiztosítóval integrálódni, így lehetővé téve a Smart Portal számára az integrációt például a Microsoft Aktív Könyvtárból felhasználókkal.
Visios
Hozzáférés GIS adatokhoz bármikor, bárhonnan, bármilyen internet böngészőn keresztül.
A Visios egy webes applikáció, melynek segítségével GIS adatok és tartalmak kereshetőek fel, módosíthatóak, elemezhetőek, és bemutathatóak. Minden böngészőfunkció egy egyszerű konfiguráció által van meghatározva, a Konfiguráció applikáción keresztül. A földrajzi (geo) objektumok tulajdonságainak alapvető keresésén és azonosításán túl a Visios tartalmaz olyan fejlettebb funkciókat is, mint:
Field Tools
Adatok gyűjtése és kezelése terepről, mobileszközökkel.
Az Ensembe Field Tools segítségével lehetőség nyílik valós idejű téri eseményeket és objektumokat rögzíteni, közvetlenül a terepről. Minden, a terepen lévő esemény és objektum esetén a valós idejű téri elhelyezkedés figyelembevételre kerül, így biztosítva az időszerű és megbízható döntések lehetőségét.
Alkalmazási lehetőségek
Ensemble
Smart Grid
for the management of new generation smart grids
Advanced Intelligent Power and Communication Network Management System
Management and control of energy assets in the smart grid
The project is funded by grants from the European Regional Development Fund.
The total value of the project and the amount co-financed by the EU (in HRK)
Ensemble OperOSS | Innovation at a glance
Automated planning
Automated planning of Smart Grid network includes highly accurate construction cost calculations.
High level of data accuracy
Achieves at least a 98% data accuracy in comparison to the actual network situation.
Automatic addition of network elements
Fully automated addition of network elements and sensors to the network management system within 24 hours.
Digitized processes
Introducing fully digitized processes while achieving high levels of end-to-end performance.
Full cloud solution
Delivered as cloud services with complete data protection at all levels. Implementation period typically cut from 10 -12 months to several weeks.
Demand-response hardware infrastructure
Hardware infrastructure continually adapts to demands for resources from the system. The result is to reduce operating costs compared to existing Smart Grid management solutions.
Who is it for? | Ensemble OperOSS modules
Helping electric utilities to transform
– Increased focus on a customer engagement strategy to retain and attract customers who decide to produce their own energy through microgrids.
– The generation of renewable energy will now often be connected at the distribution level. This brings new opportunities for DNO’s to expand their market by selling energy directly to the consumer.
What is a Smart Grid?
A Smart Grid is an electricity network that can cost efficiently integrate the behaviour and actions of all users connected to it – generators, consumers and those that do both – to ensure an economically efficient, sustainable power system with low losses and high levels of quality and security of supply and safety.
It employs innovative products and services together with intelligent monitoring, control, communication, and self-healing technologies to:
- Better facilitate the connection and operation of generators of all sizes and technologies.
- Allow consumers to play a part in optimising the operation of the system.
- Provide consumers with greater information and options for how they use their supply.
- Significantly reduce the environmental impact of the whole electricity supply system.
- Maintain or even improve the existing high levels of system reliability, quality and security of supply.
- Maintain and improve the existing services efficiently.
Select user role to view benefits
Optimize and predict electricity production.
By precise forecasting and better control of the production process, generators can place more profitable offers on the electricity sub-markets thus gaining additional profit.
Insights into electricity generation data.
Precise data will be available on the production of electricity and generators will gain valuable insights during operational tasks.
Optimize the planning, construction and upgrade of the network.
Determine reasons for a shortfall or surplus of electricity in the system and therefore more precisely and efficiently balance the electricity network for production and consumption.
Identify the location of energy losses through the adoption of new sensor technology.
Optimize the construction and upgrading of the network.
Monitor sales and purchase transactions within the new distribution network.
Identify the location of energy losses through the adoption of new sensor technology.
More accurately anticipate consumers’ daily consumption through improved forecasting.
Reduce deviation between forecasted and real energy consumption.
Reduce costs of buying energy on the electricity wholesale market.
Software to support installation and maintenance of smart meters.
Tools for retrieving, processing, and storing data from smart meters.
Support to reduce the consumption of energy by its customers.
Software to support proactive business behaviour.
Software to help reduce the energy consumption of customers.
Support coordination of electricity generation by clients.
Software to support installation, sale, and compensation payments of new renewable energy sources for small generators.
Get detailed insights into data on electricity consumption.
Optimize consumption through automatic electricity price notifications.
Laboratory environment sub-systems
During the research phase, Ensemble OperOSS consists of a series of interconnected subsystems
LARES Laboratory
Physical laboratory implementation of the power production system.
Data Storage
SQL Server (opeross-server) and SQL database (UEDManagementDB).
Edge Module
Intermediate component responsible for communication between the power production facility and IoT Hub.
IoT Hub (OperOSSIoTHub)
Access point for IoT data.
Stream Analytics Job (Plotting)
Data Processing Component.
Power BI (LaresLaboratory)
Component for displaying real-time data.
Web Module
Data view and laboratory control component.