Az elkövetkezendő időszak fő jelszava és irányvonala az innováció. Az ország vezetése és az EU is abban látja Európa, ezen belül Magyarország kitörési lehetőségét, ha ezen a területen jelentős javulás következik be. A „MAGYAR TERMÉK” Nonprofit Kft. az ESRI Magyarország Kft. közreműködésével úgy járult ehhez hozzá, hogy védjegyhasználókat kapcsolatfelvételre, beszélgetésre, gondolat- és ötletmegosztásra ösztönözte.
Az Innovációs Fórumon az ESRI Magyarország részéről Goldschmied Annamária, üzletfejlesztési vezető tartott előadást „Gyakorlati innováció – Térinformatikai megoldások az értékesítés támogatására” címmel.
Az előadáson belül az alábbi témákról volt szó:
- árfigyelés,
- kampányok tervezése és kiértékelése,
- versenytárs összehasonlítás és elemzés,
- digitális marketing eredményesség,
- értékesítés támogató rendszerek kiértékelése és az összefüggések keresése,
- társadalmi és piaci, valamint rejtett összefüggések feltárása.
Az eseményen a Nemzetgazdasági Minisztérium és a Nemzeti Kutatási, Fejlesztési és Innovációs Hivatal szakmai képviselői is részt vettek, illetve konzultációs lehetőséget biztosítottak a fórumon. A nap zárásaként sor került az Univer Product Zrt. gyártóüzemének, ezen belüli is az Univer ketchup gyártásának a megtekintésére.
Az esemény beszámolója itt érhető el.