A GDi Ensemble for Facility Management lehetővé teszi bármilyen szervezet funkcionálásának optimalizálását az épületek, létesítmények, erőforrások, és infrastruktúra napi menedzsmentjére szolgáló legújabb szoftverek biztosításával. Mivel a középpontban az adatvezérelt döntéshozás áll, használatával növekszik a létesítmények kihasználtsága és az infrastruktúra megbízhatósága, a költségek csökkenése mellett. Magában foglal átfogó webalapú eszközöket életciklus menedzsmenthez, rutin és megelőző karbantartáshoz, valamint tér- és erőforrás-elosztáshoz.
A fejlesztés során az IoT és a legújabb szenzor technológiákat szem előtt tartva, termékünk valós idejű adatfelhasználást nyújt különböző applikációs funkciókban és üzleti folyamatokban. Ezen felül mindent biztosít a hatékony munkaerő- és munkamegrendelés menedzsmenthez: eszközöket tervezésre, előrejelzésre, tevékenységek ütemezésére, és útvonaltervezésre.
Hozzon létre, figyeljen meg, és kövessen kulcsfontosságú pénzügyi és más mutatókat üzleti teljesítményének növelése érdekében.
Az integrált Ensemble termékportfólió részeként biztosít egy központi kezelőfelületet, melynek szoftvereszközeit bármilyen eszközről el lehet érni.
A többféle rendelési opciónak köszönhetően megfelel több ipari szektorba tartozó szervezet üzleti igényeinek.
Leltár kezelése, készletelérhetőségi adatok lekérdezése, valamint erőforrások és más entitások közti kapcsolatok meghatározása.
Betekintést nyújt minden kiadásba az ingatlan, vagy egyes erőforrások szintjén, ahol a bejegyzések lehetnek manuálisak vagy automatikusak.
Az ingatlanmenedzsment applikáció integrált része, mely lehetővé teszi bármilyen jellegű szerződés létrehozását, szerkesztését, követését, és riasztását az ingatlan szintjén.
Funkciók szerződés- és bérlet menedzsmenthez, beleértve minden hozzátartozó költséget.
Lehetővé teszi az alkalmazottak számára hibaelhárítási kérelmek benyújtását, és a megoldáshoz szükséges idő nyomon követését.
Betekintést nyújt minden aktív munkamegrendelésbe, azok aktív feladataiba, a létrehozási űrlap részleteibe, stb.
Feladatok automatizálása az egész munkaerő számára.
Lehetővé teszi ingatlanok adatbázisainak összekötését a földhivatalból és kataszterből származó adatokkal.
Funkciók elsősorban téri erőforrások kezelésére 2D és 3D megjelenítésben.
Segít a fogyasztási költségek követésében, és azok erőforrásokhoz való rendelésében.
A sztenderd webes applikáció mellett a GDi kínál egy mobil (natív) applikációt is Android és iOS platformokra.
Teljes betekintést nyújt erőforrásokba, tevékenységekbe, és költségekbe.
Lehetővé teszi szabályok létrehozását, melyek alapján megadott célértékek túllépése esetén automata riasztás történhet.
A felmérés lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy hozzáférjenek egy kérdőívhez, mikor elvégzik a megkezdett munkafolyamatot.
Erőforrások és ingatlanok helyzetének és állapotának követése
Az alkalmazottak produktivitásának optimalizálása
Az erőforrások állapotának elemzésével a karbantartás priorizálása pontos adatok alapján
Pontos adatok a készlet szintjéről valós időben
Épületek, vagy épületcsoportok alaprajzának és kihasználtságának optimalizálása
Valós kép az ingatlan típusú erőforrások állapotáról, és hatékonysági mutatóiról
Bármilyen szervezet, mely megfelelően kívánja kezelni, kihasználni, és maximalizálni létesítményeit, mint épületeit, raktárait, üzemeit, egyéb ingatlanait és tereit, profitálhat termékünkből. A menedzserek használhatják digitális eszközeinket létesítmények lehető leghatékonyabb és legproduktívabb működtetésére, így csökkentve a műveleti költségeket, minimalizálva az állásidőt, mindeközben maradéktalanul megfelelve a szabályoknak és irányelveknek.
Általános üzleti területek:
Az időben végzett karbantartás csökkenti az infrastruktúra tervezetlen leállásait, valamint a pótalkatrész készletet akár 50%-al.
Megbízható és hatékony folyamatok standardizálása és implementálása minden ingatlant érintve, így növelve a minőséget, és csökkentve a költségeket.
A beruházások megtérülésének akár 30%-os növekedése, és az anyagi erőforrások hatékonyabb elosztása.
Pénzügyi tervezés és pénzáramlás javítása az erőforrás-menedzsment legújabb fejlesztései által.
A döntéshozás jelentős javulása IoT és okos vezérlők használatával, valós idejű adatgyűjtéssel és adatmegfigyeléssel, mindezt egy központi adminisztrációs kezelőfelületről irányítva.
Ha termékekkel, szolgáltatásokkal kapcsolatos, vagy egyéb kérdése lenne forduljon hozzánk bizalommal a +36 (1) 428-8040-es telefonszámon, vagy az e-mail címen. Amennyiben már felhasználónk és segítségre lenne szüksége kérjük, írjon üzenetet a e-mail címre, ahol kollégáink felveszik Önnel a kapcsolatot.
2023 | Minden jog fenntartva | Kapcsolat | Support | Archívum | Technikai útmutatók | Adatkezelési tájékoztató | Térképgaléria | Üzletágak